Programok

 

Szegeden megszületni jó!

Gyakorlatias eszmecsere a jövőt alakító technológiák és technikák alkalmazási lehetőségeiről az innovatív cégek fejlődése érdekében

Időpont: május 2. (hétfő) 10 óra

Helyszín: Factory Creative Stúdió (József A. sgt. 55.)

 

Program:

  • Berényi Konrád (onlinemarketing.blog.hu) A web stratégiai piramisa
  • Pónyai Judit (SZTE) Ahol a tudás és a szándék találkozik
  • Mijazaky Jun (Neo Interactive SEO) Kereső optimalizálás
  • Radisics Milán (Social Times) Közösségi média
  • Fekete Márton (CEMP) Közösségi reklám 2011
  • Miskolczy Csaba (Blogter) Mi újság a Szilícium völgyben? - avagy a hazai startupok lehetőségei



Most mutasd meg

Út a vállalkozóvá válás felé, a diák kreativitás „üzleti célú” hasznosítása- kreatív projektek generálása

Időpont: május 4. (szerda)

10.00-12.00

14.00-16.00

Helyszín

SZTE Gazdaságtudományi Kar aula (Kálvária sgt. 1.)

 

Program:

Délelőtt:

  • Góré Dániel - Krajkó Attila (SZTE): A közösségi média marketing célú felhasználása
  • Málnay Barnabás (Kitchen Budapest) Művészet és technológia egy platformon
  • Berki Viktor (SZTE): Ha kicsi, akkor személyes? A kapcsolati marketing alkalmazásának vizsgálata a kis- és középvállalkozások körében
  • Kertmegi Norbert (SZTE): A CF mint posztmodern gyermek avagy Egy ajánlórendszer szerepe a jövő marketingjében
  • Kazár Klára (SZTE): Fogyasztói tudatosság közszolgáltatási környezetben - a szegedi vízfogyasztási szokások kvantitatív  vizsgálata

 

Délután:

  • Papp Váry Árpád (BKF) „Gerillareklám: könyörgöm, ne csak a vicc kedvéért”
  • Pataki Andrea (Kontaktia Kft.) Direkt marketing –a személyes kommunikáció magas iskolája
  • Benkő Lívia (Direkt Marketing Szövetség főtitkár) Sikeres karrier modell SZTE- től a főtitkári székig
  • Palásti Luca (SZTE): Az önmarketing és a személyes márka szerepe a munkaerőpiacon
  • Bagi Noémi (SZTE): Az oktatás légköre és az énhatékonysági elvárás összefüggéseinek empirikus vizsgálata a felsőoktatásban

 

 

Reklám nyílt nap

Látogatás a szegedi alkotóműhelyekben

 

Előre egyeztetett időpontokban és létszámmal a kreatív ipar szereplőinek találkozása a partnerekkel, munkavállalókkal

Az érdeklődők fogadására jelentkezett vállalkozások: E-Vista, Fingerprint grafikai stúdiók, DecorAction, Innovariant, E Press nyomdák, Rádió Plusz, Rádió 88 média szerkesztőségek, Délmagyarország Lapkiadó, Kontaktia Kft. call center (a lista folyamatosan bővül!)

Kötelező előjelentkezés:

 

Ízelítő egy a lehetséges programból:


Május 5-én délelőtt és délután is egy-egy óra hosszában a Kontaktia Kft. -nél 2 db 6-6 fős csoportot. tudnak fogadni (legkorábban 8.15-kor, legkésőbb 15.15-kor).


A bemutató tervezett programja:

·         Milyen elemekből áll egy telemarketing kampány

·         Mi mindent kell programozni ahhoz, hogy működjön a kampány

·         Az érdeklődők a call centerben egy kampány programozásába is bekukkanthatnak

·         Tesztkampány kipróbálása: hívhatnak (barátságos számokat), miközben mások pedig belehallgathatnak a beszélgetés menetébe

·         Láthatnak azonnali statisztikát a saját teljesítményükről és egy összehasonlító statisztikát

·         Rövid beszélgetés az operátorokkal az élményeikről ill. a kampánymenedzserrel a sikeres megvalósításokról

·         Meglepetésként a hangfájlt is bemutatják (aki pedig megadja az e-mail címét, annak emlékképpen el is küldik a saját hangfájlját)

 

 

 

 

Pusztába kiáltott szó?!


Rádiós nap a média típus jelenéről és jövőjéről, a hirdetések és a kommunikáció újdonságairól a hatékonyság és az ár/érték arány jegyében

Időpont: május. 9. (hétfő) 10 óra

Helyszín: CSMKIK székház (Párizsi krt. 8-12.)

Program:  

A hazai rádiós piac a hallgatottsági adatok tükrében

  • Melles Katalin Classic Media Client Sector Director (Ipsos Média-, Reklám-, Piac és Véleménykutató Zrt.)

A jó rádiós reklám javallatai

  • Földes Ádám (Est Média Group)

A nagy szegedi reklám felmérés

  • Halasi Attila (Informédia Kft.)

A helyi rádiók szerepe a médiapiacon

  • Rádió Plusz (Konkoly Béla)
  • Rádió 88 (Tóth Géza)
  • MR 6 Körzeti Stúdió

 


"No Kamu"

Hamis tárgyak kiállítása

 

A szervezők a világszerte egyre nagyobb problémát jelentő, a gyermekjátékoktól kezdve az autóalkatrészeken át a gyógyszerekig szinte már minden terméket érintő hamisítás veszélyeire, társadalmi és gazdasági következményeire kívánják felhívni a figyelmet a rendezvénnyel

Időpont: 2011. május 10-13.

Nyitva tartás: 9-től 18 óráig, pénteken 9-től 13 óráig

Helyszín: Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara   (Szeged, Párizsi krt. 8-12.)

Tematika:

Hamis ígéretek, valódi veszélyek tárlat egy lakás elrendezése szerint épül fel, ahol a látogatók megismerhetik, hogy a mindennapok során hol, milyen hamisítványokkal kerülhetnek kapcsolatba, ezek milyen veszélyeket jelentenek rájuk nézve, és mit tehetnek annak érdekében, hogy elkerüljék a megvásárlással, használattal, fogyasztással járó problémákat. A kiállításon gyúlékony vagy épp működésképtelen elektronikai termékek, gyenge minőségű ruhaneműk, egészségkárosító anyagokat tartalmazó gyógyszerek, biztonsági előírásoknak nem megfelelő gyermekjátékok, kétes összetételű kozmetikumok, valamint hamisításhoz használt eszközök tucatjai adnak képet a hamisítók leleményességéről. A kiállításon látható tárgyakat a vámhatóság hazai eljárások során foglalta le.

 

A belépés díjtalan!

 

 

 

Reklámhét garléria

Galéria >>>


KIK VAGYUNK?
A reklámtervezés, -készítés területeiről érke-
ző szakemberek, elsősorban Szegedről. Grafikusok, marketingesek, managerek, akik megpróbálnak együtt gondolkodni, és egy nyitott szakmai fórumot létrehozni.
A MÚLT - Szegedi reklámtörténelem
Szegedi reklámtörténeti válogatás.
Nosztalgiázzunk együtt!
Diák galériák
Rendezvények galériái
Regisztráció
Amennyiben szeretne saját adatlapot készíteni az oldalon, kérjük regisztrálja magát! A regisztráció teljesen ingyenes!
Támogatóink